Служба автомобільних доріг
у Харківській області

» Прес-центр » новини » Затяжні дощі сповільнюють темпи виконання робіт, однак дорожникам було, чим займатися в негоду на минулому тижні

Затяжні дощі сповільнюють темпи виконання робіт, однак дорожникам було, чим займатися в негоду на минулому тижні

Асфальтобетонний завод в Дергачах працює на повну потужність рівно три місяці. Це найпродуктивніше підприємство в Україні. В негоду тут виконуються регламентні роботи. Перевірка електричного обладнання, обстеження природоохоронного устаткування по викиду в атмосферу диму і частинок пилу.

Руслан Джафаров, начальник виробничої бази асфальтобетонного заводу в Дергачах: 
«Поки йде дощ - заготівельні заходи. Приймає близько ста вагонів щебеневих матеріалів на добу і заготовляємо бітум. У нас сховище є на 800 тонн».

Завод задіяний на головному напрямку ремонтних робіт «Харків - Охтирка». Щодня на цій трасі працюють близько 100 робітників і до 50 одиниць техніки.

Сергій Пляка, перший заступник начальника Служби автомобільних доріг Харківської області: 
«Загальне виконання по цьому об'єкту вже понад 50 відсотків. Ділянка від Богодухова до кордону з Сумською областю: основа, покриття нижнього шару, покриття верхнього шару з щебеню - мастичного асфальтобетону закінчено повністю».

Роботи ведуться на окремих ділянках, де немає дощів. На трасі «Мерефа - Лозова - Павлоград». На деяких ділянках, розповідають дорожники, опади очікувалися тільки вечорами, тому робочий графік Служби автомобільних доріг, підрядників і технагляду був переглянутий.

Євген Зражевець, начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області: 
«З третьої години ранку починав працювати асфальтобетонний завод, а з шостої години ранку вже була укладка асфальтобетону».

Разом з тим, збільшився обсяг робіт, яким опади - не перешкода. Наприклад, для фрезерування покриття автодоріг дощ навіть корисний, кажуть дорожники, оскільки фреза працює тільки з додаванням води. Погода не уповільнює і ремонти мостів. У цьому році в області оновлюються 3 мости.

Сергій Пляка, перший заступник начальника Служби автомобільних доріг Харківської області: 
«Перший - це Куп'єваха Богодухівський район, Кислівка - Куп'янський район і в районі села Коробочкине Чугуївського району».

Міст в селі Куп'єваха був побудований в 60-х роках минулого століття. З тих пір капітально споруду не ремонтували жодного разу. 
Демонтували поручневе і бар'єрну огорожу, захисний шар бетону і асфальтобетонне покриття.Очистили русло річки.

Сергій Кавака, начальник відділу утримання автомобільних доріг та штучних споруд: 
«Виконані роботи з влаштування накладної плити, далі ведеться монтаж опалубки для влаштування тротуару».

Загальна ширина оновленого моста - майже 13 метрів. Проїжджа частина - 9 метрів плюс 1,5-метрова пішохідна доріжка. Нові бар'єрне та поручневе огорожі.