Служба автомобільних доріг
у Харківській області

» Прес-центр » новини » Якість виконання робіт шляхопроводу на автодорозі Р-46 Харків-Охтирка км 75+661, біля с. Губарівка контролюють представники Служби автомобільних доріг у Харківській області

Якість виконання робіт шляхопроводу на автодорозі Р-46 Харків-Охтирка км 75+661, біля с. Губарівка контролюють представники Служби автомобільних доріг у Харківській області

Будівництво шляхопроводу - один із етапів ремонту дороги Харків - Охтирка. Зараз на об’єкті практично виконано підземну частину робіт: влаштовано залізобетонні палі під опори, будівельники завершують ростверки та приступають до облаштування стаканів під опори.

«Ремонт дороги, яка з’єднує Харківську та Сумську області, без будівництва шляхопроводу був неможливий, - пояснює начальник Служби автомобільних доріг у Харківській області Євген Зражевець. - Міст був визнаний аварійним ще в 2007 році. У 2008-му рух по шляхопроводу закрили та направили через Полкову Микитівку - майже 15 км в обхід. Цей проїзд украй незручний, особливо для важковагового транспорту, адже дорога через Полкову Микитівку зношена та не розрахована та такі навантаження. Було багато звернень від водіїв. І тільки минулого року головою обласної адміністрації Юлією Світличною була поставлена задача в найстисліші терміни підготувати проектно-кошторисну документацію. Завдяки її наполегливості кошти на будівництво нарешті було виділено».

До робіт на шляхопроводі дорожники приступили в травні. Майже місяць знадобився, щоб демонтувати старі частини берегових опор та прогонових будов старого мосту та  влаштувати під’їзні шляхи до будівельного майданчика. На даний момент на об’єкті влаштували 28 залізобетонних паль під майбутні опори, виконуються роботи з облаштування ростверків.

«Найголовніше для мосту - основа, - говорить головний інженер компанії-підрядника «Міст-Девелопмент» Сергій Охота. - Зараз робітники працюють над армуванням стаканів опор. Уже забетоновано основу на першому ростверку, бетонуємо другий. Роботи виконуємо поетапно, згідно з графіками. Робітники працюють у дві зміни, на даний момент людей вистачає. Якщо буде необхідно, збільшимо кількість робітників».

Зараз на об’єкті працюють 24 будівельники: 12 вдень і 12 вночі. Якість виконання робіт контролюють представники Служби автомобільних доріг у Харківській області.

«Ми відбираємо зразки матеріалів, які використовуються на будівництві, перевіряємо їх в лабораторіях. Крім того, нам допомагають фахівці Харківського національного автодорожнього університету», - розповів Сергій Кавака, начальник відділу ремонту та експлуатаційного утримання автодоріг та штучних споруджень САД. За його словами, новий шляхопровід буде набагато потужнішим за зруйнований.

«Старий міст був розрахований на застарілі навантаження - до 13 тон. Новий шляхопровід розрахований на проїзд транспортних засобів вагою до 40 тон, - уточнив Сергій Кавака. - Відповідно, буде збільшено габарити мосту: з 6 до 10 м у ширину, з тротуарами о 0,75 м з кожного боку. Довжина мосту буде збільшена з 46 до 53 м. Мы прагнемо покращити безпеку руху не тільки на автодорозі, а й на залізних шляхах, тому  підмостовий габарит також буде збільшено - опори будуть знаходитися на відстані 4 м від залізничного полотна. Це дозволить не тільки покращити безпеку, а й збільшити швидкість руху поїздів».

Дорожники також працюють над під’їзними шляхами: на ділянках по 2 км в обох напрямках від шляхопроводу влаштують новий вирівнюючий шар асфальтобетону та виконають роботи з благоустрою.