Служба автомобільних доріг
у Харківській області

» Прес-центр » новини » 2 жовтня пройшла Всеукраїнська селекторна нарада з питань підготовки до опалювального періоду

2 жовтня пройшла Всеукраїнська селекторна нарада з питань підготовки до опалювального періоду

У селекторній нараді, що пройшла під керівництвом Віце-прем'єр-міністра - міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадія Зубка, взяли участь голови РДА, керівники структурних підрозділів, представники всіх служб, яких залучено до підготовки до опалювального сезону.

Від Служби автомобільних доріг, на нараді був присутній начальник САД у Харківській області Зражевець Євген Маркович, а також директор ДП "Харківський облавтодор" Турченко Ігор Вікторович.

Для проведення зимового утримання підготовлено – 297 одиниці спецтехніки – 93% від запланованого (планується підготовити 319 одиниць), на випадок надзвичайних ситуацій планується укласти 117 договорів на залучення додаткової техніки з підприємств районів, підготовлені майданчики для тимчасового відстою транспортних  засобів (18 од.), підготовлено виробничі бази (стаціонарні - 5 од., тимчасові майданчики – 43 од.), запаси зимового спецодягу і взуття та пункти обігріву (56 од.) у період несприятливих погодних умов.
Для інформування учасників дорожнього руху в несприятливий період, з 20.10.2017р будуть встановлені дорожні знаки 1.13 "Слизька дорога" з табличками «Ожеледь» (кількість 2897 од.).

Продовжуються роботи з ліквідації ямковості.
    Ліквідовано 349 390 м2 аварійної ямковості.
    Нанесено 1697,7 км горизонтальної розмітки.
    Встановлено 2,077 км  бар’єрного огородження, та 6,67 км відремонтовано.
    Встановлено та замінено дорожніх знаків 3 075 од.

Філіями «Харківського облавтодору» заготовлено:
- 65,6 тис. тон піску.
- 9,249 тис. тон технічної солі.

Інформуючи про ситуацію в регіоні, голова ХОДА Юлія Світлична зазначила, що об’єкти соціальної сфери та підприємства теплоенергетики підготовлено до роботи в осінньо-зимовий період  2017-2018 років на 100%. 

 

Прес-служба САД у Харківській області.